2013/06/23

Karvatassun juhannus

Hau kaikille, tässä Coco. Minulla oli mukava juhannus. En kyllä yhtään osannut aavistaa niitä kaikkia juttuja, mitä ehdittiin touhuamaan.


Luulin saavani leikkiä ihan rauhassa kotona, mutta sitten emäntä raahasi minut vesisateeseen. Eipä se sade sitten paljoa hidastanut, kun naapuri tuli mukaan leikkeihin.


Illalla käytiin vielä pitkästä aikaa agilitytreeneissä. Olen vähän taukoillut juoksujen takia, mutta en silti ollut unohtanut mitään. Tämä oli varmaan juhannuksen kohokohta.


Aattona mentiin vähän reissaamaan ja kylään. Paistettiin ihan tosi herkullisia lihoja, mutta en saanut maistaa. Suututti, enkä suostunut syömään omia ruokiani.


Illan tullen tuli vähän väsy ja yritin hakea petiä lämpimän hameen alta.


Ihmisporukka pelasi vielä jotain peliä ja minä vetelin sikeitä.



Kaiken sen kuran jälkeen en kuitenkaan osannut aavistaa, että joudun taas kylpemään. Yritin olla tosi nättinä, vaikka kaikki se reissaaminen väsytti kovasti.


Tympäsi taas olla pöydällä laitettavana, mutta oli pakko.


Kehässä mammaa jännitti enemmän kuin minua.


Huh, se on ohi. Olin superväsynyt.


Sanoin kamulleni, että nappaapas nyt hyvät palkinnot...


...ja kaveri vetikin täysillä ja sai kaikki mahdolliset palkinnot.


Lopuksi kävin vielä kurkkaamassa muita kamuja


ja onnittelin voittajat.


Coco's midsummer first with rain and dirt. After that she got ready for a dog show and met her friends at the place. Now she's super tired and resting at home.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti