2013/03/21

Surkeat AdiZEROt

Kiitos lukijalleni, kun sain potkua mennä palauttamaan Adidas Adizero Supreme -treenikenkiä. Kenkien kohtalosta kerroin jo täällä. Joulukuussa sain uuden parin reikäisten tilalle, mutta jo maaliskuussa uudetkin olivat samassa kunnossa, mitä edeltäjänsä.


Sain Intersportista rahat takaisin ja nyt olen jo zoomaillut uusia. Adidaksia en osta ihan hetkeen, vaan luotan nyt Nikeen, koska jatkuvassa käytössä olevat Niken Free Advantage -treenikengät ovat olleet ihan lyömättömät sekä juoksua, hyppyä että tanssia vaativiin lajeihin.

I'm very disappointed with Adidas Adizero Supreme training shoes. In December I got a new pair of them but only in this month they were at the same shape as the previous ones. I got the money back and now I'm planning to buy new shoes. This time they'll be Nike because my Nike Free Advantage training shoes are the best I've ever had.

2 kommenttia:

  1. Kerroppa mulle sitten mihin kenkiin päädyt! Mä oon mennyt noilla mun nikeillä jo varmaan 4 vuotta, mutta ne on nahkaa ja venynyt tosi paljon ja on mulle nyt aivan liian isot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole oikein vielä löytäny ja ehtiny kunnolla etsiäkään, mutta Niken freet ne varmaan jossain mallissa tulevat olemaan, koska tykkään semmosesta lähes paljasjalkameiningistä ilman tukia. Nuita Free Advantageja en voi muuta kuin kehua ja yhellä tutullakin ne on ja kehui hänkin. Suomesta taitaa saada vaan tällä hetkellä niitä oransseja. /: Mutta toki, esittelen kenkäni täällä, kunhan löydän!

      Poista